Κυριακή 14 Ιουλίου 2024

Μυτιλήνη (Mytilenepress) : Σφαγή γαλλικών στρατευμάτων στην Ουκρανία και ψέματα από τον Μακρόν

 

Είναι ξεκάθαρο ότι οι Γάλλοι στρατιώτες βρίσκονται στην Ουκρανία και ότι άλλοι ΠΕΘΑΝΑΝ στην Ουκρανία, παρά τους ισχυρισμούς περί του αντιθέτου της γαλλικής κυβέρνησης. 

Έρευνα-επιμέλεια Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος γεωστρατηγικός-γεωπολιτικός αναλυτής και αρχισυντάκτης του Mytilenepress. Contact : survivorellas@gmail-6945294197

Μυτιλήνη (Mytilenepress) : Το ηλεκτρονικό περιοδικό Mytilenepress θα κλείσει οριστικά μέσα στο Φθινόπωρο του 2024.


Οι υπηρεσίες πληροφοριών μας αποχαρακτηρίστηκαν προχθές ένα έγγραφο που σας παρουσιάσαμε εδώ. Αυτό το έγγραφο διανεμήθηκε σε καθημερινές αναφορές στον Πρόεδρο Πούτιν και το περιεχόμενό του δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

Σφαγή γαλλικών στρατευμάτων στην Ουκρανία και ψέματα από τον Μακρόν

Η SVR (υπηρεσία ξένων πληροφοριών, ισοδύναμο της CIA) αποχαρακτήρισε μια εκρηκτική έκθεση με ημερομηνία 19 Μαρτίου, εδώ είναι η μετάφραση στα γαλλικά:

Προέλευση: SVR Ρωσία SECRET
Απαγορεύεται η δημιουργία αντιγράφων 1 αντίγραφο
[Κόκκινη σφραγίδα] ΑΠΟΔΑΚΡΥΣΜΕΝΟ
Κρυπτογραφημένο τηλεγράφημα № 03/069
Βρυξέλλες 91 19.03.2024 07:30

Στον σύντροφο Σεργκέι

Για τις προοπτικές αποστολής γαλλικών στρατευμάτων στην Ουκρανία

Ο γαλλικός στρατός ανησυχεί για τον αυξανόμενο αριθμό Γάλλων που σκοτώθηκαν στο ουκρανικό θέατρο πολέμου. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό είναι μόνο ως αποτέλεσμα της καταστροφής από τις ρωσικές ένοπλες δυνάμεις του προσωρινού σημείου ανάπτυξης για αλλοδαπούς κοντά στο Χάρκοβο στις 17 Ιανουαρίου του τρέχοντος έτους. « Δεκάδες Γάλλοι πολίτες » σκοτώθηκαν και από τότε « τέτοιων επιθέσεων έχουν γίνει ο κανόνας στην ουκρανική σύγκρουση ». Όπως παραδέχεται ανεπίσημα το γαλλικό υπουργείο Άμυνας, η χώρα δεν γνώρισε τέτοιες απώλειες στο εξωτερικό από τον πόλεμο της Αλγερίας στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα.

Ο αριθμός των απωλειών είναι, ωστόσο, προσεκτικά κρυμμένος, όπως και το ίδιο το γεγονός της εμπλοκής του γαλλικού στρατού στην Ουκρανία. Ως αποτέλεσμα, τα τμήματα εργάζονται για την επίλυση πρακτικών προβλημάτων: οργάνωση κηδειών, αποζημιώσεις για τις οικογένειες των θανόντων και συντάξεις για άτομα με αναπηρία. Όλα αυτά απαιτούν την κατάλληλη τεκμηρίωση και αντιμετωπίζονται με νομικές ενέργειες από δυσαρεστημένους συγγενείς.

Σύμφωνα με πηγές, ο αριθμός των Γάλλων θανάτων « έχει ήδη ξεπεράσει ένα ψυχολογικά σημαντικό όριο ». Η αποκάλυψη τέτοιων ευαίσθητων δεδομένων θα μπορούσε να προκαλέσει μαζικές διαμαρτυρίες. Οι στρατιωτικοί ηγέτες φοβούνται επίσης τη δυσαρέσκεια μεταξύ των εν ενεργεία αξιωματικών μεσαίου επιπέδου του γαλλικού στρατού. Μεταξύ των νεκρών υπάρχει ένας « δυσανάλογος αριθμός » και ήδη στην τρέχουσα φάση είναι δύσκολο να βρεθούν « εθελοντές » για εναλλαγή και « αντικατάσταση αυτών που αποσύρθηκαν » στο ουκρανικό θέατρο πολέμου.

Ωστόσο, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το γαλλικό απόσπασμα ετοιμάζεται ακόμη να σταλεί στην Ουκρανία. Αρχικά, θα είναι γύρω στις δύο χιλιάδες άτομα. Το γαλλικό στρατιωτικό τμήμα φοβάται ότι μια τόσο μεγάλη στρατιωτική μονάδα θα μπορούσε να μεταφερθεί και να σταθμεύσει στην Ουκρανία χωρίς να γίνει αντιληπτή. Θα γίνει έτσι ένας νόμιμος στόχος προτεραιότητας για επιθέσεις από τις ρωσικές ένοπλες δυνάμεις.

Nr 126 κάτοικος SVR felix 18/03/24 9:45 μ.μ.

Αυτό το έγγραφο επιβεβαιώνει, εάν χρειαστεί, τις πληροφορίες μας σχετικά με τις γαλλικές απώλειες στην Ουκρανία παρά τις αρνήσεις της Γαλλίας.

Αυτό το έγγραφο πρέπει να αναδιανεμηθεί μαζικά στη Γαλλία, ώστε οι Γάλλοι πολίτες να συνειδητοποιήσουν πλήρως την κατάσταση: οι στρατιώτες τους σφαγιάζονται και η κυβέρνησή τους λέει ψέματα.

Αρκετοί αναγνώστες μας είπαν, εδώ και αρκετούς μήνες, ότι εξακολουθούν να εκπλήσσονται που οι οικογένειες των στρατιωτών που πέθαναν στην Ουκρανία δεν εμφανίζονται δημόσια. Αποφασίσαμε λοιπόν να προσπαθήσουμε να πάρουμε μαρτυρίες. Ο ανταποκριτής μας στη Γαλλία επικοινώνησε με αρκετές από τις επαφές του, οι περισσότεροι από τους ανώτερους αξιωματικούς, ορισμένοι από τους οποίους ήταν ενεργοί, και κατάφερε να βρει, με μεγάλη δυσκολία, αρκετά ονόματα.

Ο γαλλικός στρατός έχει το παρατσούκλι «ο μεγάλος βουβός» και σχεδόν όλοι οι άνθρωποι που ήρθαν σε επαφή αρνήθηκαν να απαντήσουν στον ανταποκριτή μας, εκτός από δύο, ένας από τους οποίους συμφώνησε να καταθέσει, πρόσωπο με πρόσωπο. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν τη συνέντευξη του ανταποκριτή μας με τη χήρα ενός από αυτούς τους Γάλλους αξιωματικούς που επέστρεψε στη Γαλλία μέσα σε ένα ξύλινο κουτί. Πραγματοποιήθηκε υπό αυστηρούς όρους ανωνυμίας για λόγους που θα καταλάβετε γρήγορα, στην παραλία, σε απόσταση αναπνοής από την κατοικία αυτού του Γάλλου προέδρου, τον οποίο αυτή η Κυρία περιγράφει τώρα ως προδότη.

Ερ. Ο σύζυγός σας ήταν αξιωματικός του γαλλικού στρατού. Πότε στάλθηκε στην Ουκρανία;

Α. Κατανοήστε ότι δεν μπορώ να σας δώσω καμία ακριβή πληροφορία, καθώς οι στρατιωτικές αρχές με ανάγκασαν να υπογράψω μια ρήτρα εμπιστευτικότητας σε αντάλλαγμα για ουσιαστική «αποζημίωση». Αν δεν είχα δεχτεί δεν θα δικαιούσα τίποτε άλλο από αυτό που προβλέπει ο νόμος σε αυτή την περίπτωση και αυτό δεν θα μου επέτρεπε να βγω από αυτό. Έχω παιδιά και μου ήταν δύσκολο να τα στηρίξω οικονομικά. Λόγω της καριέρας του άντρα μου, άφησα τη δική μου στην άκρη και το αρχιτεκτονικό μου δίπλωμα κατέληξε σε ένα συρτάρι. Έχουμε ταξιδέψει πολύ. Δέχονταν τακτικά αναθέσεις για αρκετά χρόνια στο εξωτερικό και κάθε τρία ή πέντε χρόνια μετακομίζαμε. Έτσι, είχα μόνο επισφαλείς δουλειές ανάλογα με τις διαφορετικές χώρες. Ως εκ τούτου, θα σιωπήσω για τις ημερομηνίες, τα μέρη και τις συνθήκες. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι ο σύζυγός μου στάλθηκε στην Ουκρανία το 2023.

Ερ. Πώς πληροφορηθήκατε ότι ο προορισμός του ήταν η Ουκρανία;

Α. Κάτω από τη σφραγίδα του απορρήτου από τον ίδιο τον σύζυγό μου, ο οποίος αρνήθηκε να με αφήσει να περιμένω με όλη την ανησυχία ότι θα προκαλούσε σε μένα και τα παιδιά. Δεν ήξερα πού ακριβώς, αλλά ήξερα ότι ήταν στην Ουκρανία.

Ερ. Είχατε τακτική επαφή μαζί του;

Α. Ναι, μέσω βίντεο μέσω email. Είπε ότι όλα ήταν καλά, ότι ήταν πίσω και ότι δεν υπήρχε λόγος ανησυχίας. Για να τον ακούσω να λέει ότι ήταν μόνο για λίγες εβδομάδες, για λίγους μήνες το πολύ.

Ερ. Και έτσι μάθατε ότι….

Α. Ένα πρωί ένας αξιωματικός και μια γυναίκα από τις τάξεις που ήξερα χτύπησαν το κουδούνι της πόρτας μου. Το κατάλαβα αμέσως από τα πρόσωπά τους. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ολόκληρη η ζωή μου και των παιδιών μου είχε μετατραπεί σε εφιάλτη. Ένιωθα ότι η κόλαση άνοιγε κάτω από τα πόδια μου. Αρνήθηκα να το πιστέψω. Όταν παντρεύεσαι έναν αξιωματικό «χωρίς», ο οποίος προτιμά να ασχολείται με τους άνδρες του παρά να τρέχει στα γραφεία, ξέρεις ότι μπορεί να συμβεί. Ότι μπορεί να πληγωθεί. Αλλά μεταξύ του να το υποθέσω και να το βιώσω... Μου είπαν ότι οι ίδιοι δεν γνώριζαν τις ακριβείς συνθήκες, ότι θα είχα περισσότερες πληροφορίες "γρήγορα" και μου ζήτησαν να έρθω σε επαφή "σε έκτακτη ανάγκη" με έναν ανώτερο αξιωματικό στη βάση όπου βρισκόταν ο άντρας μου.

Ερ. Το κάνατε;

Α. Φυσικά. Με υποδέχτηκε ένας ανώτερος αξιωματικός τον οποίο είχα ήδη γνωρίσει σε διάφορες τελετές. Μου είπε ότι ο σύζυγός μου πέθανε στην Ουκρανία, αλλά ότι όλα καλύπτονταν από το αμυντικό απόρρητο λόγω «λεπτών» συνθηκών. Μου είπε ότι δεν έπρεπε να το πω σε κανέναν, αλλά να πω ότι ο θάνατός του συνέβη κατά τη διάρκεια της προπόνησης στη Γαλλία. Σοκαρίστηκα, αλλά μου είπε ότι ως επιβράβευση για την κατανόησή μου (έτσι για τη σιωπή μου κατάλαβα) θα δικαιούμαι αποζημίωση για τα παιδιά μου, εκτός από τη νόμιμη αποζημίωση.

Ερ. Ποια ήταν η αντίδρασή σας;

Α. Ήμουν συντετριμμένος, αηδιασμένος. Για αυτούς το μόνο ενδιαφέρον ήταν να σιωπήσω. Η μνήμη του συζύγου μου, το θάρρος του στο πεδίο των επιχειρήσεων, όλα αυτά για τα οποία ήταν τόσο περήφανος... όλα αυτά δεν υπήρχαν πια. Ήμουν θυμωμένος. Αλλά ήξερα ότι δεν μπορούσα να μεγαλώσω τα [X] παιδιά μου μόνος. Στην ηλικία μου, το να βρω δουλειά σε ένα επάγγελμα που δεν έχω κάνει ποτέ θα ήταν πολύ περίπλοκο. Ρώτησα λοιπόν «τι αποζημίωση»; Είδα αμέσως την ανακούφιση στα μάτια του για να δω ότι δέχτηκα σιωπηρά να παραμείνω σιωπηλός.

Ερ. Και λοιπόν τι σου απάντησε;

Α. Υπάρχει επίδομα θανάτου που ισοδυναμεί με ένα έτος της αμοιβής του συζύγου μου για 3 χρόνια. Τους πρώτους 3 μήνες θα έπαιρνα πλήρη αμοιβή, μετά κάθε μήνα για 3 χρόνια, τη μισή αμοιβή. Σε αυτό προστέθηκε και η ευθύνη για τις σπουδές των [x] παιδιών μου, μου είπε ότι έπρεπε να φανούν οι συνθήκες κατά περίπτωση ανάλογα με τις μελέτες που ακολουθήθηκαν και μου έδωσε επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία. Και ρυθμίσεις κηδείας. Επιπλέον, μου εξήγησε ένα «μπόνους» αν σεβόμουν τους όρους της σιωπής το γεγονός ότι ο σύζυγός μου είχε πεθάνει στην Ουκρανία. Μια απαραίτητη σιωπή για να το ακούσουμε «για το καλό όλων». Είχε ήδη έτοιμη μια συμφωνία εμπιστευτικότητας και, αν παραβίαζα αυτόν τον όρο, όλες οι πληρωμές θα σταματούσαν αμέσως και θα διωκόμουν για αποκάλυψη στρατιωτικών μυστικών, εκτός από τον κίνδυνο να χρειαστεί να επιστρέψω το σύνολο ή μέρος αυτών που είχα λάβει "έξτρα" .

Ερ. Λοιπόν εκβιασμός;

Α. Ναι, ήξερα ότι ήταν απαγορευμένο να μιλήσουμε για αυτό, αλλά εκεί, όπως ανακοινώθηκε, ήταν εκβιασμός. Ήξερε ότι δεν ήμουν σε θέση να αρνηθώ. Οπότε κατέστειλα την επιθυμία μου να του πω ευθαρσώς αυτό που σκέφτηκα και υπέγραψα.

Ερ. Τι έγινε μετά;

Απ. Τις επόμενες ημέρες από την έναρξη της αποζημίωσης, έλαβα ένα πολύ μεγάλο ποσό, καθώς και πληροφορίες για τον επαναπατρισμό της σορού του συζύγου μου.

Ερ. Σήμερα οι στρατιωτικές αρχές τηρούν την υπόσχεσή τους;

Α. Ναι, είναι πολύ τακτικό. Στο οικονομικό επίπεδο δεν έχω τίποτα να πω παρά για τα υπόλοιπα... Στην πραγματικότητα αγόρασαν τη σιωπή μου για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ γνωρίζοντας ότι δεν είχα άλλη επιλογή.

Ερ. Είστε ο μόνος σε αυτήν την κατάσταση;

Α. Μπορώ να σας πω ότι υποθέτω ότι όχι, αλλά δεν μπορώ να σας απαντήσω πιο συγκεκριμένα, είναι στη συμφωνία εμπιστευτικότητας. Δεν πρέπει να συζητήσω την τύχη των συμπολεμιστών του συζύγου μου.

Ερ. Προσωπικά, πώς πιστεύετε για την κατάσταση με την Ουκρανία;

Α. Είναι σκάνδαλο. Ας δηλώσουμε επίσημα ότι βρισκόμαστε σε πόλεμο με τη Ρωσία ή ας μην στείλουμε τους συζύγους μας εκεί. Αυτό είναι μισθοφορισμός και ο στρατός μας δεν υπέγραψε για αυτό. Αν είμαστε σε πόλεμο, αυτοί θα κάνουν το καθήκον τους και εμείς οι γυναίκες το δικό μας. Αλλά στις σημερινές συνθήκες είναι πραγματικά κρίμα. Ο σύζυγός μου υποσχέθηκε να υπηρετήσει τη Γαλλία και όχι τα αμερικανικά συμφέροντα, προδόθηκε από τον ίδιο τον πρόεδρο και πλήρωσε με τη ζωή του. Και αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία από τη Valérie Bérenger

πηγή: Rusreinfo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου